Lokaal menu

Help Present met je tijd of kennis(sen)

• Door als persoon met bestuurlijke deskundigheid en relevante netwerken een verkennend gesprek aan te gaan over wat je Present zou kunnen bieden.
  • Door als professional in wonen, zorg of welzijn te onderzoeken hoe de inzet van een groep vrijwilligers waarde kan toevoegen aan de dienstverlening van je eigen organisatie. Of door mee te denken met Present over kansen voor creatieve en innovatieve concepten.
  • Door als ondernemer of als medewerker van een bedrijf of woningcorporatie met Present in gesprek te gaan over kansen voor samenwerking, werknemersvrijwilligerswerk en financiĆ«le ondersteuning. In een aantal plaatsen is Present bezig met het opbouwen van partnernetwerken met bedrijven. Informeer bij je plaatselijke stichting over de stand van zaken.
  • Door als politieke vertegenwoordiger of beleidsambtenaar met Present te bespreken op welke manier Present de plaatselijke civil society kan versterken en op welke lokale maatschappelijke ontwikkelingen ingespeeld kan worden.

Wilt u deze info delen? Bladwijzer & Delen
Diaken te Epe: "Fijn, dat jullie dit werk willen en kunnen doen. Je doet er de betrokkenen enorm plezier mee. Zij praten er vol enthousiasme over!"
Quote

disclaimer  copyright  privacystatement